Scandal la Spitalul Municipal Huși: Bărbat amendat cu 2000 de lei pentru comportament agresiv față de cadrele medicale

best auto leo vaslui

Huși, 2 august 2023 – Secția Primiri Urgențe a Spitalului Municipal Huși a fost martora unui incident tensionat ieri, când un bărbat în vârstă de 35 de ani din comuna Hoceni și-a pierdut cumpătul și a declanșat un scandal vehement împotriva personalului medical. Nemulțumirile sale privind serviciile acordate pacienților l-au adus în atenția jandarmilor și l-au sancționat cu o amendă în valoare de 2000 de lei.

Potrivit informațiilor furnizate de către purtătorul de cuvânt al Jandarmeriei Vaslui, cpt. Alexandru Vatavu, incidentul a avut loc în jurul orei 11:45, când un echipaj de jandarmerie a fost chemat să intervină la Compartimentul de Primiri Urgențe al spitalului. Acolo, bărbatul a adresat injurii și acuzații de nepăsare cadrelor medicale, pe fondul unei lungi așteptări a pacienților pentru consultații. Cu toate că jandarmii au încercat să calmeze situația și i-au cerut să înceteze, individul, sub influența alcoolului, a continuat să provoace tulburare în unitatea medicală.

Acesta nu este primul astfel de incident înregistrat la CPU-ul spitalului din Huși. În trecut, un alt bărbat în vârstă de 47 de ani, tot sub influența băuturilor alcoolice, a fost amendat în aceleași condiții, după ce a avut o ieșire nervoasă în plină noapte, aducând acuzații similare personalului medical.

În răspuns la aceste evenimente tensionate, medicii și asistentele de la spitalul din Huși au subliniat că, deși înțeleg că pacienții pot avea nemulțumiri sau să-și exprime puncte de vedere, acestea ar trebui făcute într-un mod civilizat și respectuos. Cu toții sunt conștienți de importanța relației medic-pacient și se străduiesc să ofere îngrijirea necesară.

Rudele bărbatului amendat au venit în apărarea acestuia și au subliniat că problema rezidă în atitudinea personalului medical, susținând că uneori pacienții sunt neglijați, iar nevoile lor ignorate. Ei susțin că oamenii din comunitățile rurale au dreptul la același respect și tratament ca oricare alt pacient și că medicii ar trebui să-și dedice timpul în primul rând bolnavilor.

Aceste incidente au generat discuții în comunitatea locală cu privire la relația dintre pacienți și personalul medical și au adus în prim-plan necesitatea unui dialog constructiv între părțile implicate pentru îmbunătățirea calității serviciilor medicale.

Scandalul de la spitalul din Huși reprezintă o mustrare pentru toți cei implicați, fiind un semnal că respectul și comunicarea adecvată trebuie să fie prioritare pentru a asigura un mediu civilizat în unitățile medicale și pentru a oferi asistență medicală adecvată pacienților. În timp ce oamenii au dreptul să-și exprime nemulțumirile, acțiunile agresive și comportamentul recalcitrant nu pot fi tolerate într-o instituție care are menirea de a oferi îngrijire și sprijin celor aflați în nevoie.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informații de calitate.