Primăria Huși Suspendă Două Concursuri în Urmă Implementării Măsurilor Fiscale-Bugetare
Huși – În urma emiterii Ordonanței de Urgență nr. 34/12.05.2023 de către Guvern, care vizează impunerea unei gestionări prudente a resurselor și obligațiilor bugetare, Primăria Huși a luat decizia de a suspenda două concursuri programate pentru noile angajări în cadrul instituției. Concursurile vizate de această suspendare sunt cele pentru ocuparea postului de consilier la Biroul Agricol și Cadastru, respectiv recrutarea unui consilier în achiziții publice în cadrul Compartimentului de Achiziții Publice – Biroul Tehnic, din aparatul de specialitate al primarului. Anunțul privind suspendarea acestor concursuri a fost făcut azi de Primărie, excepție făcând concursul pentru angajarea unui referent la Compartimentul Executare Silită Creanțe Bugetare – Impozite și Taxe Locale, care va continua conform programului stabilit.
Conform comunicatului emis, persoanele interesate să ocupe postul de referent la Compartimentul Executare Silită, din cadrul Primăriei Huși, pot depune dosarele de candidatură până la data de 9 iunie 2023. Aceștia vor susține o probă scrisă pe data de 20 iunie, urmată de un interviu care va avea loc în maxim 5 zile de la desfășurarea probei scrise. Candidații trebuie să îndeplinească următoarele condiții: să aibă absolvită cel puțin o diplomă de bacalaureat și să aibă o experiență de minim 7 ani în domeniul specific.
Suspendarea celor două concursuri vine ca urmare a eforturilor de adaptare la noile măsuri fiscal-bugetare impuse de Guvern, care au ca scop asigurarea unei gestionări eficiente a resurselor și obligațiilor bugetare la nivel local. Aceste măsuri au fost luate în contextul necesității unei administrări responsabile a bugetului și a consolidării stabilității economice a municipiului Huși.
Primăria Huși își exprimă speranța că aceste măsuri vor contribui la optimizarea cheltuielilor și la asigurarea unei bune gestionări a resurselor publice. De asemenea, continuarea concursului pentru postul de referent la Compartimentul Executare Silită Creanțe Bugetare – Impozite și Taxe Locale demonstrează importanța acestui domeniu și nevoia de a menține funcționalitatea acestui compartiment pentru administrarea eficientă a creanțelor bugetare și a impozitelor și taxelor locale.