PSD și PNL blochează activitatea unei firme 100% românești: Aeroportul Brașov va deveni ”muzeu”
Mafia de partid și de stat blochează activitatea unei firme românești pentru interese obscure odată cu deschiderea Aeroportului Brașov. Surse locale lansează acuzații grave la adresa fostului șef al Consiliului Județean, Adrian Veștea, noul ministru al Dezvoltării. Potrivit surselor locale Adrian Veștea ar fi primit o mită de la o companie maghiară pentru a sabota compania cu capital 100% românesc DAN AIR. Mai mult, sursele precizează că mita a ajuns la partid pentru a primi postul de ministru al Dezvoltării.
Primele curse de pe cel mai nou aeroport al României s-au făcut cu autobuzul, pentru că așa vrea Grindeanu și alți indivizi corupți de teapa lui.
Pasagerii companiei Dan Air au primit notificări că zborurile pentru care sunt programaţi nu vor mai ateriza la Braşov, ci la Bucureşti, urmând ca de aici să fie transportaţi cu un autocar până la destinaţia finală.
Totul se întâmplă pentru că Romatsa a anunţat că programul actual de deservire pentru Braşov este doar în intervalul 7:00- 19:00.
Compania aeriană Dan Air se plânge de Romatsa
Instituțiile Statului Român, în loc să coopereze și să colaboreze pentru a identifica soluții pentru asigurarea operaționalizării aeroportului Brașov – în speță ROMATSA – se limitează la a-și oferi serviciile în funcție de propria organizare internă și fără a ține cont de nevoile publicului larg în slujba căruia se află.
ROMATSA a avut suficient timp la dispoziție pentru a se asigura de resursele necesare în ceea ce privește operaționalizarea aeroportului Brașov, însă a eșuat lamentabil deși știa cu foarte mult timp înainte de data deschiderii aeroportului Brașov.
Din păcate, ROMATSA nu poate asigura servicii de trafic aerian pentru aeroportul Brașov decât între orele 07-19, în pofida faptului că DAN AIR a furnizat soluții prin care aeroportul poate fi menținut operațional și fără servicii de trafic aerian, inclusiv Aeroportul Brașov fiind deschis în a identifica soluții însă celelalte instituții, deși există un cadru legislativ permisiv au ales sa restricționeze operatorii din motive care nu sunt încă cunoscute de către noi.
Deocamdată, singura companie care zboară de pe aeroportul din Braşov este Dan Air, tocmai cea despre care reprezentanţii instituţiei spun că ar trebui să se descurce singură cu cei de la Romatsa.
„Ca scurt istoric, DAN AIR este o companie privată, cu 100% capital românesc, fiind înființată de către
domnul comandant Dan IUHAS în anul 2017. Acesta este brașovean la origine, așa că atunci când
aeroportul Brașov și-a anunțat, în sfârșit, deschiderea pe data de 15 iunie 2023, DAN AIR și-a comunicat
imediat intenția de a opera și a început să lucreze intens la programul curselor regulate.
DAN AIR operează de circa 5 ani pentru companii de renume din Europa și Orientul Mijlociu, precum
AIR SERBIA, TUI, TRANSAVIA, WIZZ AIR, JAZEERA AIRWAYS și multe alte companii care ne-au
oferit încrederea lor în a le transporta pasagerii. Pregătirea echipajelor noastre și standardele riguroase de siguranță ale DAN AIR au creat un parteneriat strâns, inclusiv cu transportatorul național al Republicii Sârbe pentru care operăm de mai bine de 1 an, cu o rată de fiabilitate de 99,5%. Facem cinste României la nivel internațional prin performanțele noastre operaționale și ne dorim să oferim aceleași servicii de calitate pasagerilor români, pentru că suntem convinși de faptul că țara noastră și cetățenii noștri merită tot ce este mai bun.”, notează Dan Air.