Sanctiuni dure aplicate de Comisariatul pentru Protectia Consumatorilor din Vaslui in urma verificarii igienei din statiile CFR

best auto leo vaslui

Gara CFR din Bârlad a fost supusă unui control riguros al Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Vaslui, ca parte a unei campanii naționale de verificare a respectării legislației privind serviciile oferite consumatorilor în transportul feroviar. Comisarii au verificat trei operatori economici, inclusiv Gara CFR din Bârlad, și au constatat mai multe deficiențe în ceea ce privește condițiile igienice și de confort oferite călătorilor.

Toaletele din gara Bârlad au fost principala sursă de nemulțumire pentru comisarii de la Protecția Consumatorului. Aceștia au constatat că toaletele erau insalubre, cu mirosuri neplăcute și pisoare defecte, fără produse de igienă și vase de WC fără capac. În plus, comisarii au constatat deficiențe majore în ceea ce privește condițiile de călătorie oferite de garniturile de tren, cum ar fi geamurile și ușile de acces fisurate, cotiere defecte, lipsa tapiteriei sau existența acesteia deteriorate și perdele de protecție pătate și murdare.

Drept urmare, Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Vaslui a decis să aplice sancțiuni pentru neregulile constatate la Gara CFR din Bârlad. Două amenzi contravenționale în valoare totală de 6.000 lei și două avertismente au fost aplicate, iar serviciile oferite de CFR au fost oprite temporar până la remedierea deficientelor constatate în toaletele și vagoanele cu probleme.

Alte deficiențe constatate de comisarii de la Protecția Consumatorului au fost condițiile necorespunzătoare de igienă din sălile de așteptare și pavimentele deteriorate de pe peroane, cu cosuri de gunoi ruginite. De asemenea, informațiile afișate la ghiseele de bilete nu erau corecte și complete, iar consumatorii nu erau informați în mod corespunzător cu privire la reclamațiile depuse.

Această campanie de verificare a arătat importanța respectării legislației în domeniul protecției consumatorului în transportul feroviar și necesitatea îmbunătățirii condițiilor de călătorie oferite de CFR. Sperăm că măsurile luate de Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor Vaslui vor contribui la îmbunătățirea calității serviciilor oferite consumatorilor și la asigurarea unui transport feroviar mai sigur și mai confortabil pentru toți călătorii.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Informații de calitate.